فروشگاه بزرگ اینترنتی تکین مال

فروشگاه بزرگ اینترنتی تکین مال

فروشگاه بزرگ اینترنتی تکین مال

فروشگاه بزرگ اینترنتی تکین مال

فروشگاه بزرگ اینترنتی تکین مال

کلمات کلیدی
پیوندها

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه هوشمند ردیاب کودک Snowfox Trackerphone

دستگاه هوشمند ردیاب کودک Snowfox Trackerphone

Snowfox Trackerphone

https://www.takinmall.com/snowfox-trackerphone

Snowfox Trackerphoneیک ردیاب تلفن و GPS که برای کودکان 4 تا 8 ساله طراحی شده است. در حقیقت یک گیره کوچک به همراه یک بند است که شما می توانید این بند را به کوله پشتی و یا هر وسیله ای متصل کنید تا همواره همراه شما باشد. 
به گفته توسعه دهندگان و طراحان، این دستگاه بلافاصله پس از خروج از جعبه آماده استفاده می باشد و شما هیچ نیازی به ثبت نام برای دریافت برنامه های خدمات شخص ثالث ندارید. البته این امر به این معنا نیست که برای استفاده از دستگاه نیاز به پرداخت هزینه اضافه تری نیست! شما با پرداخت ماهیانه 9.90 دلار در اروپا و آمریکا به تمام برنامه ها و امکانات دستگاه دسترسی کامل خواهید داشت. به تمام شبکه های اصلی 3G و 2G متصل می شود بنابراین پوشش مناسب و معقول در دسترس شما خواهد بود.

https://www.takinmall.com/snowfox-trackerphoneSnowfox دارای یک دکمه می باشد که کودک شما می تواند با فشار دادن این دکمه از طریق برنامه همراه پیام "تماس با من" را برای شما ارسال کند.
شما می توانید با فرزند خود هر زمان که می خواهید تماس بگیرید زیرا دارای یک سیم کارت داخلی می باشد. 
این دستگاه ردیاب هوشمند امکانات و ویژگی های فوق العاده دیگری نیز دارد. از جمله:
• باتری خیلی خوب: تنها با یک بار شارژ کامل تا یک هفته نیاز به شارژ مجدد ندارد.
• می توانید در هر لحظه و بدون توجه به موقعیت مکانی فرزندتان با آن ها تماس بگیرید و از وضعیت آن ها کاملا با خبر باشید.
• Snowfox مجهز به یک آنتن بسیار قدرتمند است.
• دارای پوشش و محفظه بسیار با دوام و مقاومی است.
• دارای برنامه تلفن همراه رایگان با ردیابی موقعیت مکانی، اعلان های هوشمند و امکان برقراری تماس صوتی می باشد. 
Snowfox در حال حاضر تنها در فنلاند در دسترس می باشد.

https://www.takinmall.com/snowfox-trackerphone

  • تکین رضایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب هوشمند افراد چیست؟

ردیاب هوشمند افراد چیست؟

ردیاب افراد AngelSense

AngelSense  AngelSense در حقیقت یک دستگاه ردیابی منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر دستگاه های ردیابی متداول موجود در بازار است. این دستگاه ردیابی، یک گیره کوچک است که به راحتی به کمربند، جیب و هر لباسی متصل می شود.

زمانی که فرزند شما AngelSense را به یکی از وسایل خود متصل می کند، شما از همان لحظه می توانید موقعیت مکانی فعلی فرزند خود را از طریق GPS ردیابی کنید. برنامه تلفن همراه به طور خودکار به روز رسانی می شود و یک برنامه کامل از فعالیت های روزانه فرزندتان را در اختیار شما قرار می دهد.
AngelSense دارای دو ویژگی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که قابلیت های کارآمدی را در اختیار والدین قرار می دهد.
با استفاده از یک میکروفون با کیفیت و کامل، در هر لحظه می توانید صدای محیط اطراف فرزندتان را بشنوید و از تمام فعالیت های آن با خبر شوید، برای این کار تنها کافی است یک ضربه به میکروفون بزنید و به راحتی از موقعیت و فعالیت فرزند خود مطلع شوید. هم چنین موقعیت مکانی فرزند شما را از طریق گوگل مپ در طول روز در اختیار شما قرار می دهد. 
طراح AngelSense این دستگاه را راهی برای به اشتراک گذاشتن روز فرزندان با والدین می داند که در عین حال روشی عالی برای نظارت بر زندگی آن ها نیز می باشد.
والدین از این طریق می توانند از تمام فعالیت های روزانه فرزندان خود مانند: دوستان و افرادی که با فرزندان آن ها در تعامل هستند، مکان هایی که می روند و غیره مطلع شوند.
AngelSense تست رایگان 30 روزه را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد، در نتیجه شما دستگاه ردیابی GPS را به صورت رایگان همراه با یک ماه استفاده از خدمات آن دریافت خواهید کرد.

  • تکین رضایی
  • ۰
  • ۰

مزایای Kaspersky Lab

مزایای Kaspersky Lab

مزایای Kaspersky Lab

 مزایای Kaspersky Lab

برای آن دسته از افرادی که به دنبال حفاظت از شبکه ی کسب و کار خود در سطح جهانی می باشند، Kaspersky یک راه حل امنیتی کامل، شامل خدمات جامع و لیستی از مزایا را ارائه می دهد.
این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

ضد بد افزار:

Kaspersky به عنوان یکی از پیشگامان برجسته در زمینه فناوری ضد بدافزار ها و آنتی ویروس ها به شمار می رود. راه حل های کارآمد، متنوع و مبتکرانه ای را مبتنی بر امضا و ابر ارائه می دهد.
از کسب و کار شما در برابر تهدیدات موجود، جدید و حتی در حال ظهور نیز به بهترین شکل محافظت می کند.

مزایای Kaspersky Lab

امنیت برای فایل ها:

ذخیره سازی مشترک مزایای بسیاری دارد، اما یک فایل آلوده، بدافزار را در سراسر شبکه کسب و کار شما گسترش می دهد.
Kaspersky محافظت از ضد بد افزار را برای سرورهای فایل شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر از مزایای ذخیره سازی مشترک بدون هیچ گونه خطرات امنیتی در کسب و کار خود بهره مند شوید.

صرفه جویی در وقت و پول در مدیریت فناوری اطلاعات:

همانطور که شبکه های کسب و کار روز به روز پیچیده تر می شوند، به طبع تیم های فناوری اطلاعات نیز زمان بیشتری را صرف مدیریت آنها می کنند.
کسپرسکی امکان کاهش مسئولیت تیم IT را ضمن کاهش هزینه های اداری از موجودی خودکار سخت افزاری و نرم افزاری تا مدیریت اسکن و پچ را برای شما فراهم می کند.

مزایای Kaspersky Lab

کنترل و مدیریت:

Kaspersky با ارائه ویژگی های کنترل انعطاف پذیر، امکان مدیریت استفاده از فناوری وب، دستگاه ها و برنامه های کاربردی را برای تیم IT شما فراهم می کند.
هم چنین امکان کنترل و صدور مجوزها برای دسترسی به سیستم و نحوه استفاده کارکنان شما از اینترنت را در اختیار شما قرار می دهد.

takinmall-kaspersky-lab

دسترسی به اینترنت امن:

Kaspersky با ارائه حفاظت در برابر بدافزارها، از ترافیک وب از طریق دروازه های اینترنتی شما محافظت می کند.
با حذف برنامه های مخرب و دسترسی به اینترنت امن، Kaspersky تضمین می کند که کارمندان شما می توانند کارآمد تر باشند.

  • تکین رضایی
  • ۰
  • ۰

چراغ هوشمند

 

چراغ هوشمند

ویژگی ها:

• دارای قابلیت های مستقل دستگاه الکسا می باشد، C توسط GE Sol با الکسای آمازون به وای فای متصل است و امکان استفاده از صدا برای کنترل ویژگی های روشنایی، تنظیم تایمر ها، بررسی وضعیت آب و هوا، اعلام زمان و پخش موسیقی از کتابخانه الکسا را برای شما فراهم می کند.

• این محصول در حقیقت بیش از یک نور هوشمند است و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، Sol با تغییرات دستی و خودکار نور و درجه حرارت، امکان انتخاب رنگ مناسب متناسب با خلق و خوی و ایجاد چرخه خواب آرام را برای کاربران فراهم می کند.

• یک لامپ هوشمند برای تمام اتاق ها می باشد، درحقیقت یک گزینه روشنایی فوق العاده و مناسب برای دفتر کار، اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق نشیمن به حساب می آید. GE Sol یک نور هوشمند است که امنیت و راحتی هر اتاق را توسط کنترل صوتی و برنامه ریزی از طریق C با GE افزایش می دهد.

• به عنوان یک دستگاه الکسا فعال، Sol به طور یکپارچه با طیف گسترده ای از دستگاه های متصل هوشمند خانگی و هزاران مهارت الکسا کار می کند.

• Sol با طراحی زیبا، براق، مدرن و بهره گیری از ویژگی خورشیدی به عنوان یک پل زیبایی شناختی بین تکنولوژی کاربردی و طراحی داخلی عمل می کند.

 

مشخصات فنی:

چراغ هوشمند

 

رتبه بندی بر اساس نظر کاربران:

چراغ هوشمند

چراغ هوشمند

Sol یک لامپ هوشمند همه جانبه است که دارای ویژگی ها، قابلیت ها و کنترل صدای الکسای آمازون می باشد. اولین محصول نورپردازی با الکسای داخلی آمازون در صنعت می باشد.

طراحی تطبیق پذیر مینیمالیستی Sol با الهام از ویژگی های خلاقانه طراحی ریچارد کلارکسون استفاده از آن در هر فضایی، معاصر و یا سنتی را ممکن کرده است.

 

چراغ هوشمند

الکسای آمازون و کنترل صدا:

با استفاده از صدای خود کنترل نورپردازی، دریافت اخبار، بررسی وضعیت آب و هوا و پخش موسیقی از کتابخانه موسیقی فعال الکسا را به راحتی انجام دهید.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که حالت حفظ حریم خصوصی، میکروفون را قطع می کند.

شاخص های بصری : 

این محصول بیش از یک لامپ رومیزی ساده می باشد.

Sol امکان هماهنگی نشانه های روشنایی بصری با کارهای روزمره، مانند: تنظیم تایمر با ساعت شمارش معکوس قابل مشاهده را برای شما فراهم می کند. حتی یک تابع وجود دارد که ساعت های سنتی را روی Sol ایجاد می کند.

این محصول شگفت انگیز، از درجه حرارت رنگ برای تنظیم رنگ و حمایت ریتم شبانه روزی بدن انسان استفاده می کند.

در حقیقت با ایجاد نور گرم سبب از بین نرفتن و ماندگاری تولیدات ملاتونین قبل از خواب می شود و هم چنین با ایجاد یک نور خنک و مرتعش به بیدار شدن شما از خواب در صبح کمک شایانی می کند.

به عبارت دیگر، از چرخه خواب یا بیداری طبیعی بدن شما حمایت می کند.

 

دارای نور قابل تنظیم می باشد:

کم نور، روشن و یا تنظیم نور هوشمند جایگزین 60 وات به نور روز یا درجه حرارت سفید رنگ ملایم با فرمان صوتی و یا از طریق C توسط برنامه GE. 

نور نیروبخش و با طراوت در یک محیط اداری و نور گرم و آرامش بخش در محیط خانه خانواده بدون نیاز به تغییر لامپ امکان پذیر است.

چراغ هوشمند

 

دفتر کار:

Sol بهترین لامپ رومیزی می باشد که نور روشن و با طروات مخصوص کار را به شما ارائه می دهد و سبب بیدار و با انرژی ماندن جهت انجام امور و پیگیری اخبار مهم می شود، هم چنین امکان دسترسی به برنامه های مهم خود با صدا را نیز برای شما به ارمغان می آورد.

 

چراغ هوشمند

اتاق خواب :

حالت های نور مخصوص صبح و شب، ریتم شبانه روزی خواب طبیعی را از طریق تنظیمات خودکار دمای نور روشن پشتیبانی می کند.

GE Sol هم چنین سایر دستگاه های متصل مانند: ترموستات هوشمند و چراغ های متصل اضافی را با استفاده از کنترل صدای الکسا، کنترل می نماید.

 

 چراغ هوشمند

آشپزخانه :

به لطف بهره گیری از الکسا، C توسط GE Sol کمک به ایجاد یک محیط آشپزخانه سازنده می کند و به شما اجازه تنظیم تایمر ها و دسترسی هندزفری به دستورالعمل ها و تبدیل های اندازه گیری را می دهد. در حالی که در کنار تمام این خدمات، وضعیت آب و هوا و گزارش های خبری مورد نیاز را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

 

 چراغ هوشمند

 

اتاق نشیمن :

Sol امکان تنظیم روشنایی نور و پخش موسیقی از طریق بلندگوی داخلی را برای شما فراهم می کند.

در حقیقت Sol به راحتی امکان تنظیم و هماهنگی امور از طریق صدا را برای شما به ارمغان می آورد.

 

چراغ هوشمند

 چراغ هوشمند

  • تکین رضایی
  • ۰
  • ۰

دوربین فیلمبرداری ضد آب

دوربین فیلمبرداری ضد آب

ویژگی ها:

• (Full HD 1080P Sports Action Camera) دارای فیلم های حرفه ای 1080p یا 25fps و عکس های 12MP می باشد و امکان ضبط و ثبت تمام لحظات خاص زندگی روزمره شما را فراهم می کند. WP200 شما را قادر به تصویربرداری از لحظه ای خاص و ثبت دقیق آن با صفحه LCD با کیفیت 2.0 اینچی می سازد، هم چنین پیش نمایش و پخش آن نیز آسان است.

• 【Camera Action Waterproofمحفظه ضد آب آن برای استفاده در شرایط محیطی خاص و شدید طراحی شده است و سطح حفاظت آن به IP68 می رسد. محفظه ضدآب قوی آن به شما اجازه شیرجه تا عمق 100فوتی (30 متری) را می دهد و تمام دکمه های آن زیر آب کار می کنند. این دوربین شگفت انگیز برای ورزش های آبی مانند: شنا، موج سواری، غواصی، دوچرخه سواری و شیرجه زدن ایده آل است.

• 【دوربین فیلمبرداری با میکرو کارت SD سازگار است】کارت micro SD تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند (که به همراه محصول ارائه نمی شود). این دوربین به همراه یک کنترل از راه دور مادون قرمز با کنترل فاصله حداکثر 16 فوتی ارائه می شود.

• 【مهم ترین لوازم جانبی】به همراه دیگر لوازم جانبی کاربردی، مفید و قابل استفاده در بسیاری از ورزش ها مانند: دوچرخه سواری، موتور سواری، دو، شیرجه زنی، اسکی، غواصی و غیره ارائه می شود.

• 【طول عمر باتری 900 میلی آمپری 】قابل شارژ با ظرفیت باتری لیتیوم یون بالای 900 میلی آمپری و ضبط تا 90 دقیقه از زمان فیلم برداری 1080p یا 25fps می باشد. به دلایل ایمنی، شارژر باتری جداگانه ای ندارد. این باتری جدا شدنی که جایگزینی آن بسیار آسان است و طول عمر سرویس دوربین کلاسیک شما را افزایش می دهد.

 

مشخصات فنی :

LCD: 2 Inch 

Photos Format: JPG 

Video Format: AVI 

Photos Resolution: 12M 

Video Resolution: 1080P/25fps,720P/30fps 

Battery Capacity: 900mAh high capacity lithium-ion battery(1 Pack) 

AC Adaptor Spec: DC 5V /1A 

USB Interfaces: USB 2.0 

Memory Type: Support Micro SD Card up to 32GB(Not included) 

Ports: Micro USB, Micro SD card slot, Micro HDMI

 دوربین فیلمبرداری ضد آب

محتویات جعبه:

1 x DROGRACE WP200 Action Camera 

1 x Waterproof housing 

1 x USB cable 

1 x Remote control 

1 x Mount 

1 x Helmet Mount 

1 x Handle Bar 

2 x Wide bandage 

2 x Narrow bandage 

1 x Vehicle-frame 

1 x Steel wirerope 

4 x Techers 

1 x 900 rechargeable battery 

1 x User manual 

1 x Lens cloth

 

رتبه بندی بر اساس نظر کاربران:

 دوربین فیلمبرداری ضد آب

دوربین فیلمبرداری ضد آب

دوربین فیلمبرداری ضد آب

 

 

  • تکین رضایی
  • ۰
  • ۰

بلندگوهای فانتزی

بلندگوهای فانتزی

بلندگوهای فانتزی

 

ویژگی ها 
• بلندگوی بلوتوثی به همراه دست بندی برای بسته شدن به مچ دست.
• قابلیت حمل فوق العاده خوب
• قدرت: 2W.
• دارای میکروفون داخلی
• مدت زمان استفاده: 3-4 ساعت بعد از شارژ کامل
• دارای کابل میکرو USB
• دکمه قدرت، به عنوان شاتر از راه دور، برای گرفتن سلفی در نظر گرفته شده است.
• وزن: 40 گرم.
• ابعاد: حدود 4.5 در 4.5 در 4.5 سانتی متر.
• هشت طرح فانتزی موجود به شکل های: پنگوئن، گربه، سگ، روباه، پاندا، خوک، جغد و تک شاخ موجود است.

 

مشخصات فنی

 

این اسپیکر بلوتوثی فانتزی، قابل حمل، بسیار سبک و متناسب با اندازه جیب شما است.

این اسپیکر دوست داشتنی هیچ چیزی کم ندارد، تنها کافی است آن را به دستگاه بلوتوث خود وصل کنید و آهنگ های مورد علاقه خود را تا 4 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد باتری پخش کنید و از آن لذت ببرید.
دارای یک کابل میکرو USB است و میکروفن داخلی آن امکان برقراری و دریافت تماس را برای شما میسر می کند.
دکمه قدرت، به عنوان یک شاتر از راه دور نیز در نظر گرفته شده است، بنابراین می توانید از فاصله دور از خودتان سلفی بگیرید.

 

 

  • تکین رضایی
  • ۰
  • ۰

صفحه خورشیدی

صفحه خورشیدی

 صفحه خورشیدی

ویژگی ها:

• ابعاد: 29.5 × 15.3 × 1 سانتی متر.

• ابعاد جمع شده: 14.5 × 15.3 ×1.3 سانتی متر.

• دارای کابل شارژ دو کاره متناسب با اندروید و IOS می باشد.

• ضد آب و سبک وزن است.

• دمای کار: 20 - تا 70 + درجه سانتی گراد.

مشخصات فنی:

 صفحه خورشیدی

 

اگر شما هم از آن دسته از افراد علاقه مند به سفر در طبیعت هستید، بدون شک یکی از مشکلاتی که همواره در شرایط مختلفی همانند: کوه نوردی، پیاده روی، اردو و غیره با آن مواجه بوده اید، شارژ باتری دستگاه های هوشمندتان بوده است! چرا که در طول چنین سفر هایی، گاهی در شرایطی اضطراری نیاز شدیدی به باتری دارید ولی هیچ گونه دسترسی به برق ندارید و حتی ممکن است تا چندین روز به برق دسترسی نداشته باشید، حال در چنین شرایطی هیچ محصولی جز این شارژر شگفت انگیز مشکل را رفع نخواهد کرد.

این شارژر خورشیدی قابل حمل بهترین گزینه برای دوستداران سفر است. استفاده از آن بسیار آسان است، تنها کافی است به سادگی آن را باز کنید و در معرض مستقیم نور خورشید قرار دهید تا دستگاهتانشارژ شود. پنل خورشیدی ضد آب و بسیار سبک وزن است و همین امر، این شارژر بی نظیر را به یک گزینه ی ایده آل تبدیل کرده است و دارای کابل شارژ متناسب با اندروید و IOS می باشد.

 

 

 

  • تکین رضایی
  • ۰
  • ۰

بهترین پد شارژ بی سیم

پد شارژ بی سیم

 

همه ی پد های شارژ وایرلس تولید شده کارایی یکسانی ندارند، حال به معرفی ویژگی های شارژر لمسی فوق العاده ای خواهیم پرداخت که بدون شک بهترین انتخاب برای شماست، ویژگی هایی که باید برای خریدن این محصول بدانید.

نیمی از لذت داشتن یک گوشی با قابلیت Qi، سهولت شارژ کردن آن است، تنها کافی است آن را روی پد قرار دهید و کار تمام است! حتما شوخی می کنید؟! این 100 درصد لذت ممکن است!

به خصوص در شب بسیار کارآمد است، در تاریکی و زمانی که بسیار خسته هستید و باتری گوشی هوشمند شما رو به اتمام است، تنها کافی است آن را روی پد وایرلس موجود در کنار تخت خواب خود قرار دهید و دیگر نیازی نیست در آن تاریکی برای پیدا کردن سیم شارژر و محل مناسب آن بجنگید! و اگر یک سیم میکرو USB هم باشد، اینکه بتوانید آن را به درستی در محل مورد نظر وارد کنید نیز مشکلی است که باید با آن دست و پنجه نرم کنید.

همان طور که می بینید استفاده از آن بسیار آسان است و هیچ مسئله ی پیچیده ای در خصوص استفاده از آن وجود ندارد.

همان طور که پیش تر هم این نکته را بازگو کردیم، تمامی پدهای شارژ بی سیم موجود یکسان نیستند، بنابراین باید اندکی فکر کنید تا پد شارژ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بین انتخاب پد و استند تصمیم بگیرید :

شارژر های Qi به دو نوع اساسی تقسیم می شوند: به شکل پد و پایه ای (استند). 

در حالت اول، تلفن همراه شما به صورت تخت روی آن قرار می گیرد، در حالی که در حالت دوم گوشی شما رو به بالا روی یک پایه کوچک قرار می گیرد. این حالت دوم به طور معمول برای شارژر میز است و اگر هم می خواهید از تلفن همراه خود به عنوان یک ساعت نیز استفاده کنید، این واقعا یک انتخاب عالی و بی نظیر برای شما خواهد بود.

این نکته نیز قابل ذکر است که زمانی که شما نیمه خواب هستید و می خواهید گوشی خود را روی استند قرار دهید، شاید کمی با مشکل مواجه شوید. البته این تجربه ی شخصی ما بوده است، شاید کار کردن با یک دست با چشمانی نیمه بسته برای شما چالش خاصی محسوب نشود و آسان باشد.

 

در انتخاب خود از محصولاتی با LED های بیش از حد اجتناب نمایید :

برخی از پد های Qi با حلقه ای از چراغ های روشن و تعداد زیادی LED طراحی شده اند، که در حقیقت شارژ فعال را نشان می دهد. این ویژگی ممکن است برای یک میز خوب باشد، اما برای اشخاصی که به هنگام خواب به یک اتاق تاریک نیاز دارند همانند یک کابوس است.

پیش از خرید شارژر، عکس ها و توضیحات محصول را به طور کامل بررسی کنید. LED بعضی از مدل ها در لحظه ی شروع به شارژ، روشن می شوند ولی پس از چند ثانیه LED ها غیرفعال می شوند. برخی دیگر، تنها به یک LED کوچک اکتفا می کنند، که علاوه بر نمایش شارژ، هیچ گونه مشکل و مزاحمتی را در شب برای شما به وجود نمی آورند.

نگران شارژ سریع نباشید :

نیازی نیست نگران شارژ سریع تلفن همراه خود باشید، شما باید هر شب هشت ساعت خواب خوب و مفید داشته باشید، درست است؟ بنابراین نیازی نیست بیش از حد خودتان را درگیر ولتاژ پد شارژ و یا حتی سرعت جذب شارژ تلفن همراه خود سازید.

شارژ آهسته برای ساعت های کم خوب است، گوشی شما قطعا تا صبح به قدرت کامل خواهد رسید.

پول خود را ذخیره نمایید :

اگر اولین باری است که می خواهید از شارژر بیسیم استفاده نمایید و یا به عبارتی از کاربران جدید به شمار می آیید، ممکن است در ابتدا فکر کنید که بهترین انتخاب، خرید شارژر بی سیم از خود سازنده ی تلفن همراه شما است، در حقیقت به هیچ عنوان اینطور نیست و پاسخ متخصصین ما منفی است! اصلا نیازی به پرداخت هزینه های گزاف به منظور خرید شارژر Qi با نام تجاری اپل یا سامسونگ وجود ندارد، این ترفندی است که این سازندگان برای دریافت پول بیشتر به کار می گیرند، در صورتی که می توانید با صرف هزینه ی بسیار کمتری این محصول شگفت انگیز را از دیگر سازندگان خریداری نمایید و از آن لذت ببرید.

به عنوان مثال: این شارژر بی سیم باریک و تکLED برند Choetech تنها با پرداخت 12.99 دلار از آمازون به فروش می رسد، در حالی که همین محصول مانند Qi padاز سامسونگ حدود 40 دلار به فروش می رسد و هم چنین AirPower Matte اپل که بدون شک با پرداخت هزینه ی بسیار بیشتری نیز به فروش خواهد رسید.

 

بسیاری از پد های شارژ سازگار با Qi و پایه هایی با قیمت 20 دلار یا حتی کمتر وجود دارد که به راحتی تمام نیاز و خواسته ی شما را رفع می کند بنابراین هیچ دلیلی برای صرف هزینه ی بیشتر وجود ندارد.

بهترین پد شارژ بی سیم Qi را برای تلفن همراه خود انتخاب کنید :

همه ی پد های شارژ وایرلس تولید شده کارایی یکسانی ندارند، حال به معرفی ویژگی های شارژر لمسی فوق العاده ای خواهیم پرداخت که بدون شک بهترین انتخاب برای شماست، ویژگی هایی که باید برای خریدن این محصول بدانید.

نیمی از لذت داشتن یک گوشی با قابلیت Qi، سهولت شارژ کردن آن است، تنها کافی است آن را روی پد قرار دهید و کار تمام است! حتما شوخی می کنید؟! این 100 درصد لذت ممکن است!

به خصوص در شب بسیار کارآمد است، در تاریکی و زمانی که بسیار خسته هستید و باتری گوشیهوشمند شما رو به اتمام است، تنها کافی است آن را روی پد وایرلس موجود در کنار تخت خواب خود قرار دهید و دیگر نیازی نیست در آن تاریکی برای پیدا کردن سیم شارژر و محل مناسب آن بجنگید! و اگر یک سیم میکرو USB هم باشد، اینکه بتوانید آن را به درستی در محل مورد نظر وارد کنید نیز مشکلی است که باید با آن دست و پنجه نرم کنید.

همان طور که می بینید استفاده از آن بسیار آسان است و هیچ مسئله ی پیچیده ای در خصوص استفاده از آن وجود ندارد.

همان طور که پیش تر هم این نکته را بازگو کردیم، تمامی پدهای شارژ بی سیمموجود یکسان نیستند، بنابراین باید اندکی فکر کنید تا پد شارژ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بین انتخاب پد و استند تصمیم بگیرید :

شارژر های Qi به دو نوع اساسی تقسیم می شوند: به شکل پد و پایه ای (استند). 

در حالت اول، تلفن همراه شما به صورت تخت روی آن قرار می گیرد، در حالی که در حالت دوم گوشی شما رو به بالا روی یک پایه کوچک قرار می گیرد. این حالت دوم به طور معمول برای شارژر میز است و اگر هم می خواهید از تلفن همراه خود به عنوان یک ساعت نیز استفاده کنید، این واقعا یک انتخاب عالی و بی نظیر برای شما خواهد بود.

این نکته نیز قابل ذکر است که زمانی که شما نیمه خواب هستید و می خواهید گوشی خود را روی استند قرار دهید، شاید کمی با مشکل مواجه شوید. البته این تجربه ی شخصی ما بوده است، شاید کار کردن با یک دست با چشمانی نیمه بسته برای شما چالش خاصی محسوب نشود و آسان باشد.

 

در انتخاب خود از محصولاتی با LED های بیش از حد اجتناب نمایید :

برخی از پد های Qi با حلقه ای از چراغ های روشن و تعداد زیادی LED طراحی شده اند، که در حقیقت شارژ فعال را نشان می دهد. این ویژگی ممکن است برای یک میز خوب باشد، اما برای اشخاصی که به هنگام خواب به یک اتاق تاریک نیاز دارند همانند یک کابوس است.

پیش از خرید شارژر، عکس ها و توضیحات محصولرا به طور کامل بررسی کنید. LED بعضی از مدل ها در لحظه ی شروع به شارژ، روشن می شوند ولی پس از چند ثانیه LED ها غیرفعال می شوند. برخی دیگر، تنها به یک LED کوچک اکتفا می کنند، که علاوه بر نمایش شارژ، هیچ گونه مشکل و مزاحمتی را در شب برای شما به وجود نمی آورند.

نگران شارژ سریع نباشید :

نیازی نیست نگران شارژ سریع تلفن همراه خود باشید، شما باید هر شب هشت ساعت خواب خوب و مفید داشته باشید، درست است؟ بنابراین نیازی نیست بیش از حد خودتان را درگیر ولتاژ پد  شارژ و یا حتی سرعت جذب شارژ تلفن همراه خود سازید.

شارژ آهسته برای ساعت های کم خوب است، گوشی شما قطعا تا صبح به قدرت کامل خواهد رسید.

پول خود را ذخیره نمایید :

اگر اولین باری است که می خواهید از شارژر بی سیم استفاده نمایید و یا به عبارتی از کاربران جدید به شمار می آیید، ممکن است در ابتدا فکر کنید که بهترین انتخاب، خرید شارژر بی سیم از خود سازنده ی تلفن همراه شما است، در حقیقت به هیچ عنوان اینطور نیست و پاسخ متخصصین ما منفی است! اصلا نیازی به پرداخت هزینه های گزاف به منظور خرید شارژر Qi با نام تجاری اپل یا سامسونگ وجود ندارد، این ترفندی است که این سازندگان برای دریافت پول بیشتر به کار می گیرند، در صورتی که می توانید با صرف هزینه ی بسیار کمتری این محصول شگفت انگیز را از دیگر سازندگان  خریداری نمایید و از آن لذت ببرید.

به عنوان مثال: این شارژر بی سیم باریک و تکLED برند Choetech تنها با پرداخت 12.99 دلار از آمازون به فروش می رسد، در حالی که همین محصول مانند Qi padاز سامسونگ حدود 40 دلار به فروش می رسد و هم چنین AirPower Matte اپل که بدون شک با پرداخت هزینه ی بسیار بیشتری نیز به فروش خواهد رسید.

بسیاری از پد های شارژ سازگار با Qi و پایه هایی با قیمت 20 دلار یا حتی کمتر وجود دارد که به راحتی تمام نیاز و خواسته ی شما را رفع می کند بنابراین هیچ دلیلی برای صرف هزینه ی بیشتر وجود ندارد.

  • تکین رضایی